www.matrix.com

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

MATRIX

شوية نكت تفطس من الضحك

mido mod
    mido mod
    Admin

ذكر
    البلد : tanta

شوية نكت تفطس من الضحك Empty شوية نكت تفطس من الضحك

مُساهمة  mido mod الجمعة أغسطس 01, 2008 1:45 pm

1 بيقولك مرة واحد كان رايح يشتري تذاكر فبعدين راح فالموظف سأله عاوز ذهاب واياب ولا ذهاب بس؟ قال ذهاب وإياب فبعدين وهو ماشي عمال يضحك فبعدين واحد بيقول له بتضحك ليه قال عشان انا ضحكت عليهم وانا ناوي اروح وما أرجعش.
    2 واحد قروي ركب تاكسي ركب زوجته قدام علشان السواق ما يبصلهاش في المراية.
    3 واحد محامي رفع قضية وقعت عليه
    4 طالب سأل الاستاذ ... هل القمر له رجول ؟ ..قال الاستاذ ( لا ) .. من قال لك هذا قال الطالب : أسمع والدي في أخر الليل يقول : أرفع رجلك ياقمر
    5 بقولك مرة واحد ماشي بين الغيطان لقى علتين بتخانقوا عيلة منهم مسكته قالوا انت معانا ولا مع الناس التانين قالهم انا معاكم قالوا احنا بقى الناس التانيين.
    6 غبي في السينما هو ومراته قال قومي شكلهم هايناموا.
    7 احول سألوه ايه امنيتك في الحياة قال اتمنى اشوف واحد ماشي لوحده.
    8 غبي دخل سينما لقى لوحة مكتوب عليها ممنوع الدخول لأقل من 18 راح جاب 17من أصحابه ودخل.
    9 محشش صاحبه بيرن عليه وهو مش عاوز يرد عليه بعتله رسالة بيقول له فيها انا ناسي الموبيل في البيت
    10 محشش مسكته الشرطة فالضابط قاله انت ساكن فين قاله مع اخوي قاله اخوك ساكن فين قاله معي فالضابط قاله وهو متعصب الله يقطعك انت واخوك ساكنين فين قاله ساكنين مع بعض.
    11 واحد بيسأل صاحبه لما نخش الجنة ونتزوج بالحوريات حريمنا الي في الدنيا نعمل فيهم ايه قاله نديهم للكفار.
    12 محشش لقى فانوس سحري فرك الفانوس طلع العفريت قاله شبيك لبيك تطلب ايه قاله عاوز كل الناس يحتاجوني قام العفريت قلبه حمام.
    13 دكتور عيون شاف اشارة حمرة نزل من العربية وحطلها قطرة
    14 غبي شاف مقهى انترنت مكتوب الساعة ب 3 جنيه فدخل يسأل هي ضد المية؟
    15 في بخيل ماتت امه ، قالوا له إدي 100 جنيه للست اللي غسلت امك ، قال لهم لييييييييييييييييييييه ، هيه غاسلة مرسيدس.

16واحد اخنف واقع فى بئر مايه ...فمر علية واحد وكان اخنف برضه ، قالة اطنعك ...رد قالة ايوه طنعنى.... قال بتألس علي طيب مش حطنعك.

17 واحد بيقول لزميله إعراب صرصار ايه؟؟؟؟؟؟؟؟ قاله: مرفوع على الحيطه مضروب بالجزمه

18 ثلاثة قاعدين بيحششوا طب عليهم البوليس الاول جري والثاني طلع فوق السطح والثالث استخبه في البوكس .

19 واحد بخيل دخل في رجله مسمار.... قاله وحياة أبوك ماأنت طالع

20 مرة أسد شاف وحدة سودانية قالتلة : الله يخليك لا تكلني قالها : لا... أنا ممنوع من أكل المشويات.

وشكراا ويريت وضع بعض الردود وشكرا

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أبريل 26, 2024 3:46 am